31 Ağustos 2012 Cuma

Vekil ve Ücretli Öğretmen

-İlimiz, okullarında görev yapan sınıf, okul öncesi ve diğer branş öğretmenlerimizden bir kısmının askere gitmesi, bir kısmının ücretsiz izne ayrılması ve bir kısmının da uzun süreli raporlu olmaları nedeniyle, derslerin boş geçmemesi için, 657 Devlet Memurları Kanunu’ nun 45. maddesi göz önünde tutularak vekil ve ücretli öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.

Buna göre;
A) SINIF ÖĞRETMENLERİ İÇİN;
1-Sınıf öğretmeni yetiştiren fakülte mezunu olan,
2-Eğitim Fakültesi mezunu olan,
3-Eğitim Bilimleri Fakültesi mezunu olan,
4-Diğer fakültelerin öğretmenlik bölümü mezunu olan,
5-Yüksek lisans yapmış öğretmenlik formasyon sahibi olan,
6-Diğer fakültelerin öğretmenlik meslek bilgisi dersini almış (Formasyon) çeşitli bölüm mezunlarından
B) BRANŞ ÖĞRETMENLERİ İÇİN;
Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığının 80 sayılı Kararı ekindeki Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim kurumlarına öğretmen olarak atanacakların atamalarına esas olan alanlar ile mezun oldukları yüksek öğretim programları ve aylık karşılığı okutacakları derslere ilişkin esaslar doğrultusunda atanabilecek nitelikte olmak,

Görev almak isteyenlerin 29 Ağustos-07 Eylül 2012 tarihleri arasında, İl Millî Eğitim Müdürlüğü Atama Bölümünden alacakları matbu dilekçe ve aşağıda istenilen belgelerle bizzat müracaat etmeleri gerekmektedir.
Görevlendirmeler 2011-2012 KPSS sonuç belgesindeki puan üstünlüğüne (KPSS-10) göre yapılacaktır.

İSTENİLEN BELGELER

Plastik Dosya İçerisinde:

1-Millî Eğitim Müdürlüğünce verilecek dilekçe
2-Mezuniyet belgesi
3-2011-2012 Yılları KPSS-10 sonuç belgelerinden birisi.
4-Nüfus cüzdanı fotokopisi


Not: Belgelerin asılları ile birlikte fotokopilerinin de getirilmesi gerekmektedir.


Kamuoyuna duyurulur.

Müracaat: Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder