20 Aralık 2016 Salı

Üretim İşçisi Alımı - Brisa Lastik Fabrikası

GENEL NİTELİKLER

Meslek Yüksek Okulu, Teknik Lise veya Endüstri Meslek Liselerinden mezun olmak.
  • Aksaray tesislerimize yakın olan servis güzergahlarında  ikamet etmek/yerleşmek.

İŞ TANIMI

BRİSA BRIDGESTONE SABANCI LASTİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. / Aksaray Organize Sanayi içerisinde kurulmakta olan yeni tesisi için, Üretim Müdürlüğü bünyesinde çalıştırılmak üzere ön nitelikleri belirtilen genç ve dinamik Üretim İşçileri aranmaktadır.

Test ve mülakatlarda başarılı olan adaylardan ihtiyaç kadarı kadrolarımızda işe alınacaktır. 

Bu uygulama değerli adaylarımızın en az zaman kaybı ile şirketlerimize başvurmasını, başvurularının değerlendirme sürecine katılımını ve sürekli güncel tutulabilmesi imkanını sağlayacaktır. 
internet adresine daha önce başvuruda bulunan adayların da  Üretim İşçisi ilanımıza  başvuru yapmaları gerekmektedir. Yalnızca, Üretim İşçisi ilanımıza yapılan başvurular değerlendirilecek olup, başvurularda T.C.Kimlik numarası bilgisinin iletilmesi özellikle rica olunur. Şirketimize değer vererek başvuru yapan ve yapacak tüm arkadaşlarımıza  teşekkür ederiz. 

Aday Kriterleri

Tecrübe:
Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar
Eğitim Seviyesi:
Lise(Mezun), Ön Lisans(Öğrenci), Ön Lisans(Mezun)

Pozisyon Bilgileri

Firma Sektörü:
Üretim / Endüstriyel Ürünler
Departman:
Üretim / İmalat
Çalışma Şekli :
Sürekli / Tam zamanlı
Pozisyon Seviyesi:
İşçi
Personel Sayısı:
1
Ülke/Şehir:
Aksaray(Merkez)

Reklamlara tıklayarak bize destek olabilirsiniz...

Başvuru adresi :
 http://www.kariyer.net/is-ilani/brisa-bridgestone-sabanci-a-s-uretim-iscisi-1606994

5 yorum:

  1. Bende Brisa bünyesinde çalışmak istiyorum lütfen dönüş yapar mısınız

    YanıtlaSil
  2. E mail: yarim.benim68@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Sedat demircan bende başvurmak istiyorum Kahramanmaraş lisesi spor bolümü mezunuyum. Daha gecen ay basvuru yapmıştım

    YanıtlaSil
  4. ümit aral aksaraylım metal işleri ustasıyım fabrıka ortamı deneymım var lazer plazma router makınaları tecrubem var ve teknısyen bakım onarım guvenlık sertıfıkam var sızınle calısmak karıyer yapmak ıstıyorum

    YanıtlaSil
  5. ahmet capaci cnc makine bolumuden calisdim 4yillik kalfalik belgem var sizinle calismak istiyorum

    YanıtlaSil